2022-12-13 11:31:32
ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВИПИСАТИ ЛЮДИНУ З ПРИВАТНОГО ДОМОВОЛОДІННЯ
Відповідно до закону, власник нерухомого майна може виписати (зняти з реєстраційного обліку зареєстрованих у будинку/квартирі) осіб.
⚡️Власник особисто (або через представника за довіреністю) звертається до Центру надання адміністративних послуг за місцезнаходженням будинку із заявою про зняття з реєстраційного обліку особи. Документи, які треба мати при собі:
▫️Оригінал паспорту (з вклеєним фото 25,45 років, якщо паспорт ID + довідка про реєстрацію місця проживання)+податковий номер
▫️оригінали документів на будинок (свідоцтво про право власності, договір дарування, договір купівлі-продажу, договір забудови земельної ділянки, тощо)
▫️довідка про склад зареєстрованих осіб (береться так само в Центрі надання адміністративних послуг)
▫️Будинкову книгу (якщо є). Можуть попросити при видачі довідки про склад зареєстрованих осіб
⚡️Після обробки заяви Центр надання адміністративних послуг або знімає з реєстрації людину або надасть Власнику офіційну відмову. Якщо особу знято з реєстрації (виписано) власнику треба повідомити всі комунальні органи про це, щоб не нараховували комунальні послуги. БО ВЗАЄМОДІЇ НЕ ІСНУЄ!!! І буде далі комунальні послуги нараховуватись на особу, яку фактично зняли з реєстрації (виписали).
⚖️ Якщо Центр надання адміністративних послуг надасть відмову, тоді треба звертатись до суду. Для суду треба тіж документи що і до Центру надання адміністративних послуг + відмова у реєстрації (виписці) + заява від нотаріуса чи заява від голови сільради, що особа не проживає у будинку певний час. Це як раніше був Акт огляду приміщення. Таку заяву також повинні підписати 2 свідки.
#виписка #випискаукраїна #випискакиїв #зняттязреєстрації #власник #власники #будинок #будиноккиїв #будинокмрії #будинокпідключ #будинокзхимерами #судові_справи_нерухомість_спадщина #суд #КОРОТКО_PRO_ГОЛОВНЕ
⚡️Власник особисто (або через представника за довіреністю) звертається до Центру надання адміністративних послуг за місцезнаходженням будинку із заявою про зняття з реєстраційного обліку особи. Документи, які треба мати при собі:
▫️Оригінал паспорту (з вклеєним фото 25,45 років, якщо паспорт ID + довідка про реєстрацію місця проживання)+податковий номер
▫️оригінали документів на будинок (свідоцтво про право власності, договір дарування, договір купівлі-продажу, договір забудови земельної ділянки, тощо)
▫️довідка про склад зареєстрованих осіб (береться так само в Центрі надання адміністративних послуг)
▫️Будинкову книгу (якщо є). Можуть попросити при видачі довідки про склад зареєстрованих осіб
⚡️Після обробки заяви Центр надання адміністративних послуг або знімає з реєстрації людину або надасть Власнику офіційну відмову. Якщо особу знято з реєстрації (виписано) власнику треба повідомити всі комунальні органи про це, щоб не нараховували комунальні послуги. БО ВЗАЄМОДІЇ НЕ ІСНУЄ!!! І буде далі комунальні послуги нараховуватись на особу, яку фактично зняли з реєстрації (виписали).
⚖️ Якщо Центр надання адміністративних послуг надасть відмову, тоді треба звертатись до суду. Для суду треба тіж документи що і до Центру надання адміністративних послуг + відмова у реєстрації (виписці) + заява від нотаріуса чи заява від голови сільради, що особа не проживає у будинку певний час. Це як раніше був Акт огляду приміщення. Таку заяву також повинні підписати 2 свідки.
#виписка #випискаукраїна #випискакиїв #зняттязреєстрації #власник #власники #будинок #будиноккиїв #будинокмрії #будинокпідключ #будинокзхимерами #судові_справи_нерухомість_спадщина #суд #КОРОТКО_PRO_ГОЛОВНЕ
|